Hi,,saya xNvMx aka penulis blog yg versi malas gila nak update ini. Sebenarnya lama dah tak update. Ya almost 2 bulan. Sebabnya, apabila cuti aku pun ikut cuti.Sebab tak ada bahan jadi aku pun letakkan gambar adik aku yang berumur 1 tahun 9 bulan. Adik aku diberi nama Zarra Humaira. Sayangnya adik aku takut dengan aku..hehe.. biasalah abg sulung. Kena nampak tegas sedikit .hohohohoho <ketawa eVil>

IMG_7720

Adik aku akan buat bibir macam dalam gambar kalau disuruh buat gaya ‘bujul setail’ (bibir setail).. Nasib baik adik aku ni sporting bab ambil gambar. Dia suka gila bergambar!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *