Final Fantasy X di PCku

Setelah bertahun-tahun aku mengidam nak main & habiskan Final Fantasy X yang feymes di PS2. Akhirnya dapat juga aku main di PC aku. Ye lah kan sebelum ini memang tak mampu nak beli PS2. Waktu tu kecil-kecil lagi. Bila dah dewasa sedikit, tengok game console dah tak ada minat dah. So hasrat nak main FF terus berkubur camtu ja.

Nasib baik dengan perisian emulator PCSX2 akhirnya dapat juga merasa dan maybe berpeluang habiskan game FF.

final fantasy X

Gaming time..hehe