Beberapa Perkara Saya Nak Kata…telintas..

Beberapa perkara kadang-kdang dan selalu terlintas di fikiran aku…tapi takat di minda sahaja..aku cuba tulis sebelum aku lupa..

Aku tak MINAT kereta. Seriuslah aku langsung tak terlintas nak beli kereta pada masa sekarang…langsung aku tak terlintas nak beli..sebabnya..belum ada jalan raya lagi yang sampai rumah aku..kalau dah ada jalan raya aku beli..

Duit…aku ni tak kisah sangat bab duit. Kalau boleh aku nak duit aku tu bantu orang…tapi aku nak orang berusaha setelah dapat duit aku..benci aku orang malas berusaha setelah diberi kemudahan..

Kaya? aku ni keluarga miskin. Keluarga aku ketegori keluarga miskin tegar..aku sorang ja berduit sebab eBay.. kalau bukan eBay,akulah insan yang paling susah hati perlu fikir 5 kali sebelum berbelanja..balik pun maybe sekali setahun..hutang keliling pinggang dengan saudara..

Belajar..kali terakhir saya kata nak belajar ialah waktu SPM..itu pun dah separoh mati nak belajar..nasib baik result ok..lepas tu matrix serta setrusnya(UniMAP) lah lagi apa lagi)..aku malas dah nak belajar gila-gila dan bersungguh2..sebab akau dah kata akau akan relex bila sampai Universiti..

UniMAP…aku pernah bertengkar mulut dengan parentku..UniMAP tak seperti yang ku sangka..untuk sem 1-3 aku asyik merungut sahaja pasal UniMAP….apa boleh buat nak sangat blaja subject lain dari apa yag dibelajar di Matrix..

sampai sini dulu..nanti  sambung balik…huhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *