Update Blog Tiap Hari,Logic ka?

Hi,,saya xNvMx aka penulis blog yg versi malas gila nak update ini. Sebenarnya lama dah tak update. Ya almost 2 bulan. Sebabnya, apabila cuti aku pun ikut cuti.Sebab tak ada bahan jadi aku pun letakkan gambar adik aku yang berumur 1 tahun 9 bulan. Adik aku diberi nama Zarra Humaira. Sayangnya adik aku takut dengan aku..hehe.. biasalah abg sulung. Kena nampak tegas sedikit .hohohohoho <ketawa eVil>

IMG_7720

Adik aku akan buat bibir macam dalam gambar kalau disuruh buat gaya ‘bujul setail’ (bibir setail).. Nasib baik adik aku ni sporting bab ambil gambar. Dia suka gila bergambar!