July 2011

You are browsing the site archives for July 2011.

Semenjak semalam semakin meriah je bloggor-blogger dikalangan pelajar UniMAP di bawah group UniMAP Blogger United! Teruskan berblogging ye semua. πŸ™‚

UBU2

 

Yang kasut aku baru beli & guna sehari ,esoknya hilang..

210620101012318333106

Yang ni pula aku baru guna 6 bulan ,pun hilang gak!

280820101020318333110

Senang cerita,dari hati aku.. FFFUUUUUU orang curi! Tahu tak berapa banyak dah duit aku habis kat kasut je..Memang aku tak ada rezeki guna jenama Nike!!

Lepas ni nak beli kasut pa lak ey..erm